Welcome to Melin's Blog | Click Like For My Page | Do a Follow | Klik Widget Di Bawah Ya | Just a Click ForDashboard / Follow
✿ღ✿Gadis ♂ Blogger✿ღ✿: U Would't Like Me When I'm Angry
annyeong my chingu~~mi hao ma ?Gemok aku dok Hostelll . mane tak nye , pagi,tengah hari,petang,malam,supper and now dah naekk 11KG :'( Gemokkk kn ? Heeeeeee:D

Follower Setia

Saturday 2 July 2011

U Would't Like Me When I'm Angry

Aku tertarik dengan ayat ni sebenarnya. Seperti yang korang tahu, aku terkenal dengan sikap lemah lembut dan berbudi pekerti. (ye ke), abaikan. 

Tapi, bila aku marah, aku sure heboh korang takkan suka aku. Benci aku pun boleh. Sekali aku marah, sepuluh ayat carutan akan keluar. Dua puluh kali aku marah? Kiralah berapa. 

Oh yeah, aku bukan bidadari. Bukan jugak malaikat. Aku bukan jenis macam kau yang bila marah menyorok bawah meja sambil menangis. Macam tikus. Damn. Bila aku marah aku akan mengamuk macam hulk hogan. Yeah. This is me. The real me. 




Macam orang lain jugaklah, hari ni kau tengok dia lemah lembut bagai. Esok, kau dengar dia cakap Babyy. F! WTH. dan sebagainya. Wow. Macam tak sangka. Hari ni kau nampak pakwe kau romantik gila sayang, esoknya muka kau kena tamporr. Kahkah

Kadang kadang pandangan pertama kita adalah salah. Cuma kita je tak tahu. 


!~Like Entry and FanPage Melin Yea~!

0 budak comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...